tisdag 25 augusti 2009

Back on track.

Jag är tillbaka i Norden, Skandinavien, Sverige.
Min Ida, Veronica och Paemurd var och hämtade mig på flygplatsen.
Vädret var underbart. Molningt, lite regn men ändå solsken.
Ur högtalarna spelades MGMT
och vi höll inte tyst.
Väl hemma så gick jag in i sovrummet och fick ett stort smile på facet.
Ida och Veronica har målat, möblerat om och hängt upp grejor.
Det är jättefint! Det sorgliga var att Idas säng var borta. Vilket vill säga att hon snart också är det.
Eller, inte borta, borta. Men inte här.
Igår fyllde min Federica år. Det var fest. Det var kul.
Idag har jag som en boll i bröstet som inte låter mig äta.
Och allt jag smakar på
smakar alkohol.
Inte kul.
Inte gott.
-
Im back in Sweden.
My sister and Veronica renovated the bedroom, it's so beautiful!
Yesterday was Fredricas birthday. There was party, it was alot of fun.
Today I don't feel very good.
Everything I taste
taste alcohol.
Yikes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar