torsdag 1 oktober 2009

Secondhand.

Skönheterna på bilderna nedan fyndade jag på Arken för 40 spänn.
Den vaniljfärgade, stickade tröjan också, 40 spänn.
It made my day.

Igår efter skolan gick jag och nöten Elin till Old House och firade slutet på september med ett par öl.
Och i ett litet onyktert tillstånd handlade jag och min far till min mormor.
Min mormor som är världens bästa mormor.
Senare, när himlen hade färgats svart och hade dekorerats med några få stjärnor
trallade jag ner i mina nya, snygga kängor till Benjamin.
Där fanns det dans, Vodka, skratt, avslagen öl, kramar och tuttifrutti.
Kvällen fick sitt slut hemma hos mig klockan 3 på morgonen.

Och ikväll blir det Beerfest.

Mr. October, you're more than welcome.
-
The shoes on the pictures below are my newest love. I bought them cheep on second hand the other day.
Yesterday me and Elin went for a few beers on Old House. I had the loveliest time.
After that I went up to the best grandmother in the whole world.
And then, when the dark autumn night arrived I went to Benjamins place.
I spent pretty much the whole night laughing til' we fell asleep at 3am.

Tonight it will be more beer, yes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar