söndag 22 februari 2009

yo yo yiggady yo.

Efter någon veckas tänkande om att skaffa en ny blogg så bestämde jag mig helt enkelt på att skaffa en till blogg.
Jag har tröttnat lite smått på min snart ett åriga gamla blogg.
Men ja. Jag får se hur detta går, man behöver ju inte bestämma något ikväll.
Jag ska ge er en liten kort presentation om mig själv.

Hej,
jag heter Moa och är 18 vintrar.
10 av dessa vintrar spenderades i Spanien.
Jag har en mamma, 2 pappor, 3 bröder och 3 systrar.
Jag pluggar bild och musik. På bilden används tusch
och på musiken trummpinnar.
Fotografi är något av det bästa jag vet. Jag önskar mina ögon vore en kamera för jag vill förvara varje ögonblick i all evighet.
Och något som jag absolut inte kan leva utan
är mina underbara vänner, även kallade mina hjärtslag.
Musik är också väldigt viktigt. Vad är livet utan musik.
Det är frågan. Och jag tror att svaret är
fruktansvärt tyst.
Film, också. Jag älskar film.
Och poesi.

Det var lite om mig. Mer kommer ni att få läsa och se.
Ta gärna en titt på min första blogg,
http://www.knarkspark.blogg.se/.
Min älskade syster har också en finfin blogg,
http://www.idasusan.blogspot.com/

So long.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar