tisdag 14 april 2009

If the night was made for love it aint for keeps.

Igår kväll bestämde en full Moa att skippa skolmorgonen och bara gå på ensemblen med ettorna.
Men så vaknade man klockan 7 på morran och tänkte, what the hell.
Humöret var inte på topp. Men det kom senare.
Mina hjärtslag och att slå på trummor gjorde min dag.
På torsdag har vi "gig". Det ska bli intressant hur det kommer att gå, för jag har bara spelat med ettorna 2 gånger.
Ay caramba.
Efter klockan 17 vandrade jag hem till födelsedagsbarnet Lisa och fick jätte god tårta och fint sällskap.
Väldigt mätta gick en rödtopp, en brunett och en blondin i den fina solnedgången hem.
Det är nog det enda positiva med den nya lägenheten, att vi har utsikt över havet och solnedgången. Passionnant.
Nu ska Ida och jag se på film.
Adieu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar