tisdag 21 april 2009

Sooner or later.

Anledningen till varför jag inte har bloggat på några dygn är för att vi har nu flyttat till den nya längenheten och där finns det inget internet.
Att jag fortfarande är vid liv är en bra fråga.
Men jag tror att det kommer att gå bra.
Men en kort sammanfattning av den fina helgen som nu är över;
I fredags skippade jag skolan pga ren utmattning och av min och rödtoppens påhittade solsting. Vi spenderade dagen i parken.
På kvällen var vi ett gäng som satt nere vid havet och grillade, spelade gitarr, drack rosé och beundrade det fina vädret.
På lördagen köpte jag och 2 av pinglorna glass och kortlek och satte oss i parken, på kvällen var det fest.
Söndagen var mitt första uppdrag för Fender Street Team på gitarrmässan i Göteborg.
Jag har då aldrig upplevt så många rysningar under en dag. Det var helt fantastiskt.
Ser fram emot nästa uppdrag.
Och mitt reportage och bilder kommer upp inom kort.
Likaså bilderna från fredagen och lördagen.
Eftermiddagen spenderades med fint sällskap och fin musik.

Igår, måndag. Inget speciellt.
Idag, tisdag.
Fortfarande inget.

1 kommentar:

  1. i came across your blog by accident, searching for lyrics i think.
    i got a little entranced
    it made me smile to see
    someone who enjoys the simple things
    and reading about it all :)
    i hope this translates
    have a lovely day!

    SvaraRadera