onsdag 1 juli 2009

Estamos bajo el mismo cielo, te quiero.


3 kommentarer:

  1. Hörru du lilla kakan! Jag och Linus flyger till Spanien vecka 43, möt oss där! :D Det vore ju helt otroligt underbart! <3 / Sara

    SvaraRadera
  2. vecka 43? men det är ju aplångt till dess! det är väl typ i vinter? kommer ni inte till sommarn?
    men det vore verkligen underbart att ses! <3

    SvaraRadera
  3. Nejdå! Vecka 43 är mitten av oktober! Tro det eller ej men det är mindre än ett halvår tills julafton MOAHAHAHAHA. Sommarn? är du galen? jag kan ju knappt överleva den nuvarande värmen i SVERIGE. Men vi kanske har en chans att ses i höst? Vecka 43? På nya Heartbreak i Altea/Alfaz/Albir/(vart den nya nu ligger. Min syrra berättade)? Svara på min blogg annars kommer jag glömma bort att kolla om du svarat haha :P

    SvaraRadera