fredag 3 juli 2009

Viernes

Idag har jag varit nere på stan och kärat ner mig i 3 tröjor - som jag lät bli att köpa.
Jag gick också upp till min mormor i detta heta vädret och fick en kram.
Jag gick hem, åt pannkakor, beställde nya brillor
och laddade säkert upp 100 kort på facebook.
Jag har städat och badat Semla.
Jag har busat med Semla
och druckit en halv öl.
I kylskåpet står 6 stycken Corona som ylar efter mig.
Imorgon, tänker jag.
Imorgon.
-
Today I've been downtown. I fell in love with three tees but I didn't buy them.
I went up to my dear granny in this hot weather and got a hug.
I went home, ate pancakes, ordered new glasses
and uploaded some 100 pictures on facebook.
I've cleaned and bathed Semla
and drank half a beer.
In the fridgerator there are 6 Corona who's screaming my name.
Tomorrow, I say.
I say, tomorrow.

1 kommentar:

  1. Ookej =( ja men det var så jävla länge sen jag såg dig, så vi måste verkligen träffas! :D <3

    SvaraRadera