måndag 23 mars 2009

and I felt so free and I felt so safe, I cried for you to stay. But you had no choice, you kissed me goodbye and you flew away.



Jag blev väckt ett antal gånger inatt av mardrömmar, feber och spya.
Och väl imorse när brainstorm spelades på högsta volym
bestämde jag mig för att somna om.
Nu är klockan tjugo i fyra och jag sitter i köket och njuter av den lilla baklukten som finns kvar av müslin jag gjorde för en stund sedan.
Lägenheten är dammsugad och svabbad och jag är snart färdig med mitt Joy Division arbete.
Och måendet är 100 gånger bättre än imorse,
men tomheten,
den är lika tom som min inkorg.

5 kommentarer:

  1. Usch, mår du inte bra? :/
    Åh, jag ska också göra müsli nån dag, godaste! :)

    Och tomhet är definitivt min värsta fiende.

    SvaraRadera
  2. neh, har inte mått på topp direkt..
    ja, det blev jätte gott! det var första gången jag gjorde det också :)

    och ja. tomhet är inte kul.

    SvaraRadera
  3. Hoppas du känner dig bättre snart då! :/ <3
    Ha en fin dag nu söta du :)

    SvaraRadera
  4. tack gulligullan.
    det känns lite bättre nu :)
    puss på dig <3

    SvaraRadera