tisdag 10 mars 2009

Therapy.

Dagen började bra. Man vaknade upp kvart över sju och en kvart efteråt
väckte man lilla Freddie som slocknade på min soffa igår. Vi bakade bullar och
hade det allmänt mysigt.
Vi har ställt ut våra böcker nu i skolans bibliotek, så feel free to take a peek.
Slutade 11 och då bar man sig hem till lilla Titti för att börja med vårt lilla nutidakonst projekt.
Det gick primadonna.
Sen har jag pluggat, gått en kortis med Ida i solskenet och boxats.
Det var riktigt skönt. Det har varit alldeles för mycket i min så kallade hjärna,
eller ska jag säga karusell?
Usch, jag vet inte längre. Jag orkar inte tänka på det.
Inte nu.

Men en annan grej!
Jag är nu en member på www.lookbook.nu.
Det känns väldigt kul och bra.
Älskar den sidan, de fotografierna, de människorna, de kläderna.
Passionnant.


08 bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar