onsdag 18 mars 2009

Primavera.

Det har nu varit ett antal dagar med solsken. Det är underbart.
Igår blev det fik och gratulationer till min lilla pickle.
På kvällen ringde Fredrica, hög på kaffe och kreativitet och bad mig komma,
vilket jag gjorde mer än gärna.
Idag presenterade jag och Cissi vårat lilla nutidakonst projekt. Den blev vi nöjda med.
Jag träffade också söta Isabella efter skolan och vi tog oss en härlig promenad.
Hon åker till huvudstaden imorgon och ska på Franz Ferdinand.
Hoppas du får det underbarast, you deserve it!

Nu blir det musik
och allmän njutning.
Våren är här.


3 kommentarer:

  1. Skojar du, Franz Ferdinand, jag DÖÖÖÖÖR!!! :'(

    SvaraRadera
  2. Tack för he walk, det var nice! Glöm nu inte att våldgästa mig någon dag, och ha en superhelg! (Lovar att hälsa Franz Ferdinand;)) PUSS:*

    SvaraRadera
  3. ja, elle. självaste franz ferdinand.
    tack själv, bella mia! jag lovar!
    hare bästibäst, pusspuss!

    SvaraRadera